Otisky mezi fázemi

Otisky (skeny) mezi fázemi snímáte obvykle v prvním týdnu po nasazení předposledních alignerů v sadě.

Skeny ve formátu STL nahrajete na portál, nebo nám silikonové otisky obou čelistí s objednávkou do laboratoře pošlete přepravní službou.

Jediný způsob jak nahrát nové skeny (upload) je Edit case. Všechny podklady jsou pak dostupné v kořenové složce případu.

Běžná doba pro výrobu nové sady je 12 pracovních dnů, tzn. že s připočtením doby přepravy obdržíte zásilku cca 3 týdny od doručení všech nezbytných podkladů včetně skenů/otisků. V mimořádné situaci nás můžete v komentáři na portálu požádat o prioritní výrobu.

Aby nedošlo k relapsu je nezbytně nutné, aby pacient nosil poslední alignery až do obdržení nové sady a nasazení nových alignerů.

Dojde-li k situaci, že nebudete moci sejmout pacientovi nové otisky (skeny) v plánovaném termínu (např. z důvodu dočasného pobytu v zahraničí), přizpůsobte prosím dobu snímání otisků tak, aby byl dodržen harmonogram výměny alignerů za další v pořadí (obvykle po 14 dnech), např. je sejmete o týden dříve.

Odesíláte-li otisky, vytiskněte Objednávku do laboratoře v požadovaném jazyce (anglicky nebo německy), vyplňte a vložte do zásilky.

K Clear Lab Form.pdf
K Clear Auftragsformular.pdf

Silikonové otisky obou čelistí odešlete s objednávkou do laboratoře s číslem případu na adresu:

K Line Europe GmbH

SEGRO Park Düsseldorf-Süd

Einheit 203 K

Bonner Straße 203

40589 Düsseldorf

Germany

nebo nahrajte STL skeny na portál:

https://clearalignerportal.com

Naše fólie jsou velmi pružné, pevné a odolné, pacient může aparáty nosit bez potíží déle než 2 týdny. Po delším nošení však mohou být opotřebované a hrozí jejich poškození.

Je-li váš pacient v zahraničí, a v místě jeho dočasného pobytu máme spolupracujícího lékaře, můžeme tohoto lékaře o sejmutí otisků požádat.

V nejzazším případě, není-li sejmutí otisků z jakéhokoli důvodu možné, potřebujeme pro výrobu nových alignerů alespoň intraorální fotografie. Při dodržení parametrů si je může pořídit i pacient mobilním telefonem s vysokým rozlišením fotoaparátu. 

Nejsou-li pro další fázi zapotřebí attachmenty nebo IPR, můžete v komentáři na portálu požádat o zaslání alignerů na adresu pacienta (může jít i o dočasný pobyt v zahraničí), kterou uvedete do informací o pacientovi.

Snímky nahrajete na portál, nebo je s číslem případu pošlete na naše servisní číslo WhatsApp +491721004039 pokud léčíte s K Clear, nebo léčíte-li s ClearX na email maria@clearxaligners.com.

Tým zákaznických služeb je vám k dispozici

pondělí až pátek 9:00–17:00

K Clear

Olena Horodylovska

K Clear Customer Service

ClearX

Maria Eduarda Coelho

ClearX customer support team manager

maria@clearxaligners.com

UNAVUJE VÁS POŘIZOVÁNÍ OTISKŮ?

NYNÍ JE TU

intraorální skener od K Line Europe