Alignery White-Label *
versus
DIY alignery **

původní článek v angličtině https://www.klineprivatelabel.com/post/clear-aligner-white-labeling-business-vs-diy-clear-aligners

Průhledná rovnátka jsou v poslední době na raketovém vzestupu při rovnání zubů. Překonala všechny rekordy růstu v oblasti stomatologie, které v posledních 20 letech patřily pouze implantátům a roboticky frézovaným korunkám! Nyní se prach usadil a je nad slunce jasnější, kudy se bude celý stomatologický obor ubírat dál.

Dr. Sherif Kandil je generálním ředitelem a čtyřčlenným B2B dodavatelem průhledných rovnátek, který spolupracuje s lékaři a odborníky v oboru. Než se s vámi podělíme o to, co Dr. Kandil během COVID-19 dokázal a jak vypadá jeho úspěšný příběh, pojďme se nejprve podívat na několik hlavních informací o vývoji moderního trhu.

Růst trhu s clear alignery vyvolal vlnu, která změnila mnoho závislých podniků a dokonce významně ovlivnila hodnotový řetězec clear alignerů. Moderní změny, které se udály v posledních 5 letech, jsou chronologicky následující:

  1. Podniky DTC clear aligner (direct-to-consumer companies***) představily novou inovaci léčby průhlednými rovnátky poskytovanou pacientům z domova. Tato metoda znázorňuje trend tím, že vytváří alternativu k ortodontické léčbě v ordinaci, protože tyto společnosti dodávají pacientům sadu pro domácí otiskování a nahrazují absolvování léčby v zavedené ordinaci.

  2. Ortodoncie vrací úder nabídkou výroby průhledných rovnátek v ordinaci nebo doma.

  3. Stále více zubních lékařů přijímá do svých ordinací také léčbu pomocí clear alignerů.

  4. COVID-19 zasahuje svět a ekonomiku, díky čemuž vytváří výhodnou pobídku pro poskytovatele DTC clear alignerů.

Začneme-li číslem jedna, nejvýznamnějšími změnami v obchodních modelech bylo přijetí obchodního modelu přímého prodeje spotřebitelům (DTC) mnoha společnostmi. Ten umožňuje zaslat pacientovi otiskovací sadu a provádět ortodontickou léčbu z domova za velmi přijatelnou cenu. Tento obchodní model zavedl klub Smiledirect nejprve v roce 2014 v masovém měřítku a poté jej následovalo mnoho napodobitelů po celém světě. Tento model, který se někdy také nazývá DTC, B2C nebo DIY clear aligners - měl obrovské přijetí ze strany koncových uživatelů a obrovský odpor ze strany odborníků. Přestože Dr. Kandil nevěřil v dlouhodobé přežití tohoto obchodního modelu, protože mu chybí duševní vlastnictví a jedinečnost, je dodnes velmi úspěšně realizován v mnoha zemích světa.

Dalším rostoucím potenciálem je výroba clear alignerů v ordinaci nebo doma. Mnoho ortodoncií přijalo strategii protiúderu tím, že vyrábějí průhledná rovnátka přímo v ordinaci, čímž se zbavují poplatků za laboratoř a snižují cenu ošetření na přijatelnou úroveň, aby se ortodoncie přiblížila cenám, které nabízejí poskytovatelé DTC.

Poté, co COVID-19 překvapil svět, ovládlo pódium mnoho technologicky založených řešení! Firmy zabývající se DTC clear alignery zvýšily dynamiku svého růstu a začaly opět dominovat na scéně. To dává smysl! Vrátí se tedy situace do normálu poté, co bude COVID-19 nakonec vyřešen? Dr. Kandil si to nemyslí. Přijali jsme však strategii spolupráce s DTC společnostmi a dokonce i s vlastními výrobními postupy.

Společnost K Line Europe se rychle rozvíjí a vyrábí alignery pro řadu dalších poskytovatelů průhledných rovnátek. Naše společnost disponuje kapacitou více než 50 000 clear alignerů měsíčně a má za cíl dosáhnout 150 000 clear alignerů měsíčně, tedy téměř dvou milionů clear alignerů, které mají být vyrobeny do roku 2021.

Společnost K Line Europe se staví do pozice poskytovatele OEM, který by mohl poskytovat od jednoduchých řešení až po komplexní řešení pro společnosti DTC i vlastní výrobu alignerů. Pro více informací o nás stačí kliknout na následující odkaz https://www.klineprivatelabel.com/about-us.

Jsme odhodláni být nejen největším, ale také nejoblíbenějším poskytovatelem clear alignerů v regionu EMEA. Díky investicím do automatizace, aditivní výroby a robotiky se společnost K Line posunula o krok dál před konkurenci, díky čemuž máme jistotu, že dosáhneme svých cílů a dokonce je překonáme.

* Co je White Label produkt? Produkty s bílou etiketou prodávají maloobchodníci s vlastní značkou a logem, ale samotné produkty vyrábí třetí strana. Bílé označení nastane, když výrobce položky použije značku požadovanou kupujícím nebo obchodníkem, namísto své vlastní. Konečný produkt vypadá, jako by byl vyroben kupujícím. White Label produkty lze snadno najít na pultech obchodů, protože mají na etiketě vlastní jméno prodejce (běžně známé jako „značka obchodu“). Jsou vyráběny jednou společností a baleny a prodávány jinými společnostmi pod různými značkami. Velkoobchodní prodejci byli úspěšní v prodeji White Label položek, které mají vlastní značku.

** DYI zkratka Do It Yourself "Udělej si sám" je způsob stavby, úpravy nebo opravy věcí svépomocí bez přímé pomoci profesionálů nebo certifikovaných odborníků.

*** direct-to-consumer companies (DTC) značka nebo výrobce prodává své vlastní produkty svým koncovým zákazníkům. Maloobchodní model DTC zahrnuje prodej produktů bez pomoci maloobchodníků nebo velkoobchodníků třetích stran.